Monday, July 27, 2009

Opps I did it again

Posted by zWeN13 at 9:21 AM
Although I looks fat but I dont mind to share it here. Nice pic, nice moment nice place!Me, YenYen, Esther and cutie Samuel went to the beach! Yo!beach party!!

Aha, guess what, I am BACK!!
Even you gimme thousand jobs to do here (lukut), I would enjoy and love it.
Something that I wrote during the journey from JB to seremban.

三小时的车程,平坦的高速公路。除了睡觉,看杂志,我想最好的消遣就是-发白日梦。
发白日梦的好处可多了,既不用劳碌身心,又不用付出代价。
“喂,我昨晚梦见我跟XXX吃KFC 叻!哈哈!”
“这种就是所谓的日有所思,夜有所梦。”
好,我知道现实总是残酷的。俗不知,人有三分之一的时间都在休息睡觉,倒不如善用时间来好好发白日梦,好让生活过的快乐一些。至少我的人生,在闭着眼睛度过的时刻是那么的动人美丽-和周杰伦逛街,和古天乐跑步,和Zac Efron 打篮球,和Harry Potter坐扫把去宇宙。

不知道是否因为那天和朋友和他一岁大的孩子逛街一天,突然幻想起自己当妈妈来。虽然不容易,连推婴儿车都很考我的功夫,但是看到宝宝可爱的笑容,(尤其是那种很难逗到他笑的BB)就觉得一切都是值得的。
My god, I feel like having a cute baby, like Travis!为什么他们可以那么可爱无辜,他们的脑袋装的是什么东西?他看到我这个半生熟aunty,有什么想法?以前我觉得自己很没有小朋友缘,但是渐渐的因为一些朋友的弟妹,让我有机会进入他们的世界。这次,更是我以一个朋友的身份抱朋友的孩子,感觉好棒!这是我第一次到婴儿部买礼物。I enjoy buying things for babies! Yeah!! yo yo~!
He is very very cute!!!Baby Travis!

Dont force me... I want to have a baby, indeed!!wahaha!
His smile is the best thing for family and me!
--------------------------------------------------------

Happy 22nd Birthday to Penny!!I will miss you no matter where you are, I WILL GO SHANGHAI!do remember me baby!
-----------------------------------------------------
Nee nee's 22nd Birthday- K box Cinileisure.
Love you NeeNee!! Muakz!May your dreams come true!
2am-Lukut castle-28.07- waiting for a miracle
Thanx twins (Kuanyee and Leeyee )for the day! And I received two gifts today! What a lovely fren you are!hahaz!Thanx~!--- Picture coming soon..
希望姐姐的计划顺顺利利,哥哥懂得照顾自己,爸妈身体健康,弟弟成熟懂事,自己快点找到工作!
Good nite, Lukut.

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez