Tuesday, August 25, 2009

Bye NaFa

Posted by zWeN13 at 2:07 AM
Congratulations to ME!!
Bye bye Nafa!yay~!



Friend first meet in Music class, you guys remember?!haha!

Classmates~ Gonna miss you!


Family and I

I went for an interview yesterday-in a bank.
Interview is not as scary as what I think. It went smooth and I didnt feel nervous at all. Hmm, yeah this is the first interview for my life. A very good experience.

I went with a dress and a jacket, and of course the stupid high heels which is not really cheap. Trust me, the value mean nothing. NOTHING! Kns...Just 5 mins after the interview, I meet my cousin to go for lunch, but before that, I rush to Watson to buy a pair of slippers. Office lady look with a pair of pink slippers. Standing at the middle of Raffles place, looking at all the office boys and girls, wondering if they are happy with their job?.. Hmm, noway, I am gonna be a boss but not work under someone forever. I AM NOT GOING TO WEAR THE HEELS ANYMORE!让我的脚上的两块肉都不见的高跟鞋!

我想我这么文静又不善表达自己的人,( 谁在叫我去死?!)还是low profile一点比较好,什么工作可以不用出来跟人家笑嘻嘻的...?continue sending resume day.

“喂?国飞的肚子好了吗?”
“妈,我生猪头皮。”
“是么?哦..国飞的肚子怎样了?”
“我自己去药材店买药搽了。蓝色的。”
“then国飞的肚子叻?”
“喂!你一直不要关心我,他的肚子有降重要吗?早就好了。”
“哦,降可以咯,喝多点凉水。拜”
妈妈就是这么潇洒,多讲两句让人稍微感动的话都不可以的咩..
-------------------------------------------------------------------
好像真的患了选择性失忆症,记得的都是些小感动,和有成功割到我的心的东西。

可否告诉我,我的立场是什么?我反复的问自己。到底跟着自己的感觉走是不是对的?我的选择是,每天开心过一天就已经很棒了。我不是在逃避面对未来,但是我已经不想顾虑太多了。不想有那种害怕失去的感觉。因为很久以前已经了解到越怕失去,就越容易失去的感觉。

身边总有很多drama上演。分手了的男女还可以睡在一起。还可以一起吃饭当什么事都没发生过。还可以带伴侣回家。这种人生好丰富好精彩。但是,这种永远都不能接受他们的另一半已经离开自己事实的人,永远都得不到快乐,没错,是永远。

想好好疼惜自己所爱的人,却却步了。仿佛活在别人的阴影下。这种不被旁人赞同的感觉虽然并不陌生,却多了个疑问。在自己未能决定自己的命运之前,就这样顺其自然的过,一步一步地走。因为她都不知道自己要的是什么。人总是如此,不是面对就是逃避。

Still remember last month you message me and ask me to listen the song - 我知道 by By2?
Coz you said it meant a lot. And now you're just there.

Someone will get her home with love.

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez