Sunday, June 28, 2009

You are not alone

Posted by zWeN13 at 8:59 PM
Happy 21st birthday to WAN TING!
And hope that your dreams will come true,especially the first wish that you made! wahaha!
(祝我早日告别单身) haha!


25.06.2009
Barcelone night, Michael Jackson night- The King of Pop.
My favourite song from him is "You are not alone".
Thanks for bringing the miracle to our life. You are remembered, now and forever.

Love to stick with my fren everytime I come back to Msia.
Well, we still never get drunk. Non of us.And dont forget, Mokmok was there too! haha!


my best buddy. Mei Mei, you light up my life!


一年一度的六月又来临,这个月不比去年的漫长。

一样好多人生日的一个月。终于来到了月尾,意味着我已经休息了一个月,是时候发奋图强了。但是这么可爱的家乡,这么多这么棒的朋友,这么多好吃的榴莲,一个星期唱k一次,幸福得很。每天睡醒就和家人吃早餐,下午就看看报纸上上网,傍晚就约朋友喝喝茶,晚上就乘着冷气看港剧,累了就睡觉。这是一种,没得怨幸福到爆炸的生活。

也开始担心着自己的未来。

有时觉得自己很勇,有时像只乌龟。米雪说,去面试时,他们最爱问
"Why you choose this job?"
"What do you c urself in these five years?"

"I need this job because I need money"
"I will become a shop owner"
这是最笨的回答,也是我最真诚的答案。
不行,我要当个有钱人!凭自己实力的那种。

最近发现我的外婆,老了。
岁月的流逝摧残了她的青春,在他的脸上留下了痕迹。
于是我和弟弟常常带她出来喝咖啡。我无法想象,我妈妈老了的那一天,也无法想像自己老了的那一天。

她总是那么爱吃,这个遗传了给我妈,在遗传给我。同时,也警惕着我,要好好照顾自己的健康。要当个老人,我也要当个拿Chanel的老太婆。不孝的孩子,不要也罢。
昨天和一群朋友吃火锅,婉婷的生日。好赞!当我们在大鱼大肉的时候,我的脑子里总是浮现着在柬埔在和印尼看过的小朋友们的样子。我更珍惜眼前的生活了。
人生好像越来越好玩了,有幸福,有快乐,有烦恼,有刺激,有遗憾。
突然,我的人生多了一个遗憾。

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez