Friday, February 27, 2009

I had a dream

Posted by zWeN13 at 8:12 AM
Finally we submitted the report!!All the stress was reliefed!Although I still have a lot of things to do, if I am going back to lukut!!miss it!!...Guys, better get prepared to welcome me and have our tea time and also badminton time!!check it out man! (^.<)p

心情故事篇
I had a dream, it was you again... 你和我到一家装饰得很漂亮的店,我们重逢了. 你说你要找回以前你送过我的一瓶香水,因为你就知道我会不舍得把它用完.那是男生用的香水,但我就偏爱男生香水,不会太浓,也不会太甜,是不是因为我本来就不女人? 很可惜,Paris Hilton那支香水已经停产了,只剩下女用的.

很多年了,终于剩下三分之一的分量.那是我人生的第一瓶香水. 当我睁开眼睛的时候,只看见身边的娃娃,迎接我的早晨太阳.

"我闭上眼睛就感觉到 此刻他心中也很寂寞 彼此隔得那么远 象还拥抱着 感应还是那么浓 闭上眼睛就感觉到 此刻他也有一点冲动 想看一看对方 是否也寂寞 却一样被自尊阻止了"

一首很有感触的歌.安仔说我明明就很喜欢萧亚轩,我否认了.听着听着,什么时候开始我爱上了她的歌曲.

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez