Wednesday, February 18, 2009

Delicious week

Posted by zWeN13 at 8:05 AM
A girl who reading the -Russelle Lee, every morning in the mrt, never look at other people,fall asleep after reading a few pages even she is standing...me.
Rushing for toile and actual everyday.
最近,常常在梦里醒过来.脑子里盘旋着的是同一个问题-我今天活着的意义是什么?
然后躺在床上想个十五分钟.是为了作业?车衣?设计?吃饭?家人?朋友?还有什么吗?没有了.
然后默默的起床开始我的每一天.
" 你活着为了什么?什么能让你活得有意义?"
"钱啊!有钱我要做什么都可以"
"可是,你孤单一辈子也愿意吗?你不觉得亲情那些比较重要吗?"
"我一个人可以去做spa开间店什么的啊,才不要人烦"
钱,真的那么重要吗?
I dono why, I feel they just treat me like a kid. Sometimes, I keep the secret on my mind. There's nobody else in the world who knows me.
不管面对着比我小或大的人,都自觉象个孩子.所以,当我有机会帮到别人的时候,那种开心是双倍的快乐.常常喜欢在十字路口发呆(危险动作,请勿模仿)看着人来人往和车子我特别多灵感.

"我和他分手了..."
"我和他复合了!"
原来,我也可以听见别人重复这样告诉我.所谓:"听到都显"... 感情的东西,最终还是看当事人的决定,而且是双方的.有时,真想换个梦想好了.当个作家,自己写给自己看也不错.
Boy boy生日当天都不和我们在一起,有点小失望.但是,希望他快乐.我也会尽量当个好姐姐.We celebrated Ah boy's birthday through webcam with baba in China and Mama who just come back from India. My parents rocks!
要特别向和我一样喜爱吃鸡胸肉的朋友推荐Botak Jones的Black pepper chicken ( breast meat) Super delicious!!Please give it a try,you will love it! You can change if you want the spicy fries! $8 / per serve. Place available : AMK, Woodgrove, Toa payoh, Orchard.. so on..(forgotten)

Thanks Kor kor for the Long beach dinner...It's black pepper crab again!!
I love family day!!
I am getting lost on my way to success, you told me that I am on the right track.Did I?Am I?
Dont try to stress me!I will get there man!
Movie recomanded : Look for a star<游龙戏凤>- Andy Lau and Shu Qi
It's a nice movie. I love Andy's movie.
这部电影,勾起了我一些回忆.那些连做梦都想不到的回忆.(虽然我看的是中文版,还能接受啦)
刘德华就是我的Dream Man!!最怕看到感情戏的小细节.那么的小小动作,既熟悉又陌生,但是能够引起大家的共鸣,刚好到达那个点.顺便一提戏的取景-澳门.我喜欢那边的建筑,浓浓的西方国家气氛.要是我的爱情故事也能那么美就好了,可惜,这个世界没有公主,也没有王子.
Today I am going to get myself a super delicious ice cream!!!!

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez