Wednesday, February 11, 2009

1st outfit-no pics preview

Posted by zWeN13 at 7:37 AM
Yeah! I have done 95% of my blouse from 2pm-8pm!!so cool man!Dont ask me, I also dono why I don wan to finish it.. haha!The school left not more than 10 student when I left.很有成就感两下!然而,就那几个小时没讲过话,刚换的mp3电池,就这样被我用省一格电力.
谢谢我的姐姐昨天为了自己的心安逼我选礼物.(21st year old present)还几有分量一下,我觉得自己快要变成一个存脆只有外表包装的小富婆了!哈哈! (人间悲剧,顺道提醒大家-人不可冒相...)* Because I will never waste money on buying branded staff before I start working.渐渐的,送礼物给我的人开始要比赛,看谁的最有分量能够脱颖而出...>.<" 没有什么原因,只是想在facebook我post上去的照片上tag到你的名,让你觉得几有面子一下,有点提高自己的身份降...对了,我这个人就是仁慈,大发慈悲的给昨天生日的阿妹打了通生日电话(因为今年她忘了我的生日!!少说也认识了二十年了朋友!!)好啦,肥去再给你做个蛋糕好了(dont expect too much, it is only a sponge cake...)有感觉到我的爱了吗?让你内疚一辈子!...
So many people sick recently, brother,manda,stephy,penny...better take good k ok?
DRINK MORE WATER!
2月十四号情人节要到了耶!你有什么节目啊?
那只不过是个星期六而已...睡醒就过啦!
我的员员就是这么有个性...

既然最近的话题都离不开Valentine, so let's talk about this special day...(veli special meh? >.<")
我觉得在新加波这个国家,这个节日有很浓厚的气氛.好象一踏出家门就可以看见很多爱心在天空飞来飞去降.每次看见那些拿着一束花等他们的公主的男孩就觉得很想笑.但是,是甜蜜的咯!My dear lovely family...你们就别烦我了,最好跟我滚远点,我不想在家被你们的幸福样子甜死...老实说啊,我几乎忘记之前的情人节是怎么过的了,相信很多人也记不起来吧?but then, what is valentine day for you?mm...爱对了人,其实每天都是情人节啊!我一直都是这么想的.
"Dear,我爱你你爱我吗?"
"爱啦爱啦" ... (到底谁是"啦" ?)
"你看!不能说的秘密,小雨抄我的台词!!"
"hmm... ... ..."
Guys, at leeast a flower, at least a 3 words sentence (I lefu you), at least a kiss, at least accompany...
Girls, appreciate what he did for you, at least a sweet talk, at least a hug, at least accompany...
At least, I am in a good shape, good mood, good health now!wahaha!! (^.<)p Long live the FREEDOM!!

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez