Friday, August 1, 2008

My life~

Posted by zWeN13 at 8:23 PM
I have become a superwoman...(bluek) I do my homework until 330am,I wake up at 7am ( i slept for 3 and the half hours)to prepare for school.I reach home at 6pm. After change my outfit to sportswear, i go jogging with fren for two hours. I met my sis for dinner after my bath at 810pm. After dinner we go to play pool. When i reach home it's already 12am..and i sleep at 1am...

I dono why i never feel tired, full of energy anytime. I am very happy with my life now. Althought i m still wondering weather i like fashion design or not..I feel happy when I can fullfill my timetable with a lot of activities..^^其实我真的不知道自己在做什么,睡醒又是一天这样的度过,到时间了就上课吃饭,地上脏了就扫,累了就睡,经过珍珠奶茶店就去来一杯,没有人跟我说话的时候就看电影,偶尔还要让自己感性一下看看悲伤情节的电影让自己好好的哭一下。突然好想自己一个人去电影院看戏...就像朋友所说的,她觉得我比较喜欢一个人。当我一个人走在街上的时候,很喜欢去注意一些小情节,有时候会被一些小朋友问妈妈的问题弄得哭笑不得...别人发传单我一定会拿,因为如果是自己在值那份工作时,不也一样希望人家响应然后可以早点回家休息吗...这是我在新加坡过的第三个华人七月,好多户人家如常到家楼下烧金纸忌拜,当然我们也不例外。时间过得好快好快,明年今天我应该不在这个国家了吧...mama is preparing her journey to Beijing Olympic, hope she can enjoy herself there!!I gonna say, I am proud of China!

曾经很有信心的告诉大家我是绝对不会再恋爱了,昨天那该死的偶像剧居然让我想起好多的过去,还要取景我们曾一起到过的台湾那个地方,默默的留下一滴眼泪,就那么一滴而已噢...回到现实中,还是单身比较快乐^^...我知道恶梦在后面...

Miss yOu mY mEi mEi... (^.<)p

1 comments:

Unknown on August 14, 2008 at 8:22 AM said...

Holla~~haha..Stil pretty as always..=P

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez