Thursday, April 9, 2009

戴阳天-我的待阳天

Posted by zWeN13 at 9:07 PM
不要问我为什么,感觉-这个东西很重要.
他叫戴阳天,1984, 185cm , 魔羯座, 喜欢篮球, 喜欢冬天.
如果有机会认识,我们大概可以发展一下.因为基本上我们都拥有相同的嗜好.(Please dont cheh me.. haha!!)
我是透过"小娘惹" (Little Nyonya) 这部戏认识他的.居然白痴到对电视里的人物有感觉.或许,他的气质和行为举止,就是我梦中情人该具备的条件. 他好象我碰过的一个人.第一次,对一个影星,有似曾相识的感觉.虽然我不相信blog是出自他手笔,但我还是会继续留意,因为他让我知道,原来我并不是我所说的那样,对任何男人都没感觉.哈哈!(想揍我的人请排队..)

最近筹备着这个东西,我要赚钱了!!Tisu case
(有兴趣者请联络zhiwen13@hotmail.com)

So we had our great moment in "Coffee Club"
Thanx for the shoot! T.T
Ribena, XinYi and me then went to the manga shop to read comics.(Tat was the very 1st time I went to this kinda comic shop...)And the first comic that I read was-



Finally I can cook a nice tomyam(with my handmade mee hun kuey!)
Yeah!!Ah Seng said "越喝越好喝!" phe phew~!Yes!I can do it!TOMYAM ROCKS!

I cant live without music!! (T.T earpiece spoiled...I waNt a new ONE!!)

I tried this cutie candy once- from the hairstylist of model.
She told me these are handmade candy and it is super super super nice!!
(probably made from the original fruits as the taste is like so fresh!)
Anyway, I am still looking for it. Please tell me if anyone knows where can I get this candy!
These are the cupcakes that I ordered from Melody, Delicious!!
$ 1.80 per piece (with natela on top and peanut butter as filling)-
EH,pay me advertisement fee!haha!~
"Take advantage" 是我来新加波后才学到的一个名词.意思略指占人便宜,拿你着数.
我真系吾明点解有d人真系会做出d甘给事.我想,系时候重复我妈整日都讲那句: 俾人食吾紧要,最紧要吾好去食人.但系很对吾住, 我吾会再俾人食,亦都吾会去食人.很多谢多着班朋友撑住我,原来力个地方的人,吾系我想象中甘现实(小部分).

0 comments:

 

My Bittersweeet Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez